2011. december 27., kedd

110-116-os fiú felsőrész - Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció tárgya egy fiú pulóver.
Jó állapotban. Használt, hibát nem találtam rajta.
Átmostam, de nem vasaltam. Ujját válltól mértem.
Folyamatos feltöltés, érdemes később is visszanézni! Több vásárlása esetén kedvezményt adok, kérdezz rá!
Jó licitálást! Jó vásárlást!
Nézd meg a többi termékemet is!
Napról napra, jobbnál jobb 1 Ft-os aukció!
Nézz szét a többi termékeim között is! Általában mindent 1 Ft-ról indítok. Ez nem a minőséget tükrözi, hanem a helyhiányt! Szeretnék minél hamarabb túladni rajtuk! Termékeim között saját családom megunt, kinőtt, kihízott cuccait találod! Ha hibás, azt minden esetben feltüntetem! Sok saját kezem által készített terméket is találsz! Ezekre vállalok 2 hét garanciát is! Ezek közül is sok 1 Ft-ról indul! Érdemes szétnézni! Több termék vásárlása esetén kedvezmény!
AZ EURÓPAI UNIÓ ORSZÁGAIRA VONATKOZÓAN 2004. 01. 01. -ÉN ÉLETBE LÉPETT ÚJ, A MAGÁN ADÁS-VÉTELI JOGOKAT SZABÁLYOZÓ TÖRVÉNY ÉRTELMÉBEN: AZ ÖSSZES AUKCIÓRA BOCSÁTOTT TERMÉK ÉS/VAGY ÁRU ADÁSVÉTELE SORÁN AZ ELADÓT NEM TERHELI SEMMIFÉLE GARANCIA , FELELŐSSÉG , VAGY VISSZAVÉTELI KÖTELEZETTSÉG A VEVŐJÉVEL SZEMBEN. A VEVŐ EZT VÁSÁRLÁSÁVAL ELISMERI ÉS TUDOMÁSUL VESZI. Ennek a figyelmeztetésnek az aukció leírásában szerepelnie kell, egyébként a magánszemély 1 évig terjedő garanciát kell adjon.
FONTOS!
Kérlek az aukció megnyerését követően, a teszvesz által küldött automatikus levelet ne töröld ki!
Abban van minden infó az utaláshoz! Azért írtam, hogy ne kelljen mindenkinek külön megírnom! Köszönöm!
A címeteket se felejtsétek majd megírni!



Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2012-01-10 22:18
. 110-116-os fiú felsőrész - Jelenlegi ára: 200 Ft